نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی با نشت پروتئین باید چه کار کنم

معمولا، پزشکان همیشه بیماران مبتلا به بیماری کلیوی توصیه برای محدود کردن مصرف پروتئین، اما به عنوان تغذیه لازم از بدن ما، پروتئین در زندگی روزمره ما مورد نیاز است. پس چه باید مرحله 3 نفر CKD با نشت پروتئین انجام دهید؟ باید آنها را دور از پروتئین و یا برخی از آنها؟

به عنوان یک تغذیه لازم از بدن ما، پروتئین برای بدن ما بسیار مهم است. هنگامی که مصرف پروتئین بیش از حد کم، و یا از کیفیت پایین، کاهش آلبومین و وضعیتی به نام هدر رفتن پروتئین، انرژی رخ می دهد است. به عنوان یک نتیجه، عضلات و چربی شکستن برای تامین اسیدهای آمینه ضروری مورد نیاز برای بدن به کار، که می تواند ضعف، آسیب پذیری به عفونت، افسردگی، در میان دیگر شرایط باعث، بنابراین به عنوان یک بیمار شما باید به اندازه کافی از آنها را. اما همانطور که همه ما پروتئین ممکن است بیماری کلیه را تشدید و یا اضافه کردن بار کار به کلیه ها، می دانید تا به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما نمی توانید بسیاری از آنها را.

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید چه کار؟

در واقع، آنها می توانند برخی از پروتئین با کیفیت بالا، که می تواند پروتئین به اندازه کافی برای بدن فراهم خواهد شد و حجم کار به کلیه اضافه کنید را. مواد غذایی مانند ماهی، مرغ، شیر، سفید تخم مرغ غنی از پروتئین با کیفیت بالا هستند، همه آنها منابع خوبی از تغذیه مناسب برای بیمار بیماری کلیوی.

با کنترل خوب از مصرف غذا، نشت پروتئین را می توان کاهش و کلیه را می توان از برخی از آسیب های غیر ضروری محافظت می شود. اما در همین حال، شما همچنین باید اقدامات برای درمان این بیماری را، که نکته کلیدی برای از بین بردن همه نشانه های بیماری کلیه است.

در درمانگاه، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه مرحله حیاتی است، اگر شما می توانید یک درمان مناسب به موقع را، شما ممکن است فرصت آن را معکوس داشته باشد. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و یا ساخت برنامه رژیم غذایی نیاز دارند، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: